Administrativ assistent


Som freelance administrativ assistent arbejder jeg ligesom en almindelig sekretær - men fortrinsvis online, dvs. enten hjemmefra, eller, efter aftale, kommer forbi din virksomhed.


Jeg vil hjælpe din virksomhed med at løse administrative opgaver, så du kan holde fri.

Det kan være fra én time om ugen - alt efter behov. 


Ved at antage en freelancer, slipper du for besværet med feriepenge, pension og betalte sygedage, fordi du kun betaler for den rene arbejdstid. Derfor er det uforpligtende for begge parter.



Jeg tilbyder at løse følgende opgaver:


  • Brevfletning
  • Pakke kuverter
  • Kalenderstyring
  • Pasning af sociale medier
  • Kundekorrespondance
  • Telefonpasning (efter særlig aftale)
  • Planlægning af møder og rejser 
  • Renskrive og udsende tilbud
  • Fakturering
  • Sortere og indhente bilag
  • Bistå jeres revisor
  • Personlig assistent
  • Hjælp til stavning/ ordblindhed
  • Tilretning af ansøgninger og cv




Vedrørende bogføring og moms, henviser jeg til Chriflex. Christian bor i Silkeborg og løser opgaver for kunder i hele Danmark.


Ansines Kontor

4682 Tureby

Tlf.: 21 66 42 18

Post@ansineskontor.dk

ansineskontor.dk

Cvr. 40194886

Hjemmesiden bruger cookies. Når du fortsætter på hjemmesiden accepterer du samtidig brugen af cookies. (Personligt er jeg imod denne overvågning, men da det er ved lov, er det nødvendigt)

Godkend